lørdag den 27. september 2008

Akvariereol byttes ud med 720'er

Jeg har besluttet at bytte min 9x128 liters reol ud med et 720 liters akvarium. Den kræver ikke så meget vedligeholdelse som reolen, og tid kan man altid bruge mere af når man har en lille tumling derhjemme.

I dag blev jeg helt færdig med at tømme reolen for sand, planter og vand. Fisk og rejer blev flyttet for et par uger siden. Så mangler jeg bare at skille reolen ad, og bære den op fra kælderen. Lars og jeg fik ryddet lidt op i kælderen i dag, så der er faktisk kommet lidt plads at vende på dernede. Det er jo bare skønt.

På onsdag kommer SvendErik (Bimmer) med hans 720'er, og han tager reolen med tilbage. Jeg glæder mig til at få det sat op. Indtil videre er det meningen at guldfiskene skal gå i 720'eren her i vinter, men det kan jo nå at ændre sig mange gange endnu. ;)

Ingen kommentarer: